Atasi Keputihan Teruk Yang Boleh Menyebabkan Anda Hilang Keyakinan Diri. Stress!

Keputihan Menyebabkan Rendah Diri

Bismillah. “Mai, semenjak aku bersalin hari tu, keputihan aku semakin teruk la, gatal sangat sampai aku tak tau nak buat macamana. Macam-macam dah aku buat, kerap tukar panty liner, elakkan makanan yang gatal-gatal tapi semua tak menjadi. Aku rasa rendah diri sangat. Terutamanya pada suami aku..”. Luah Yaya kepada sahabat baiknya. KakLin yakin bukan hanya Puan YayaRead more

Bagaimana Ruam Anak Saya Hilang Tanpa Ubat Sapu Steroid. Anda Pasti Tak Percaya!

tips hilangkan ruam

Bismillah. KakLin yakin zaman sekarang ni kebanyakan mak-mak akan hadapi masalah yang sama dengan KakLin – anak kecil hadapi ruam-ruam kat badan ataupun gatal-gatal. Dulu KakLin pening nak cari penawarnya. Tapi sekarang tidak lagi. *Senyum sampai telinga. Ok tak sabar nak tau kan? Sila baca sampai bawah ye. 🙂 Semua anak-anak KakLin yang baru 4 orang tu memang semua adaRead more

Kencing Kotor Semasa Hamil Merbahaya. Anda Mesti Berhati-Hati!

Kencing Kotor Ketika Hamil 4

Bila mengandung, ramai yang terkena masalah kencing kotor atau jangkitan kuman di dalam air kencing. Masalah ni berlaku sebab rahim yang semakin membesar dari hari ke sehari. Apabila rahim dah besar, ia memberi tekanan ke atas struktur pundi kencing dan menghalang air kencing keluar secara normal. KakLin pernah terkena sekali kencing kotor semasa mengandungkan anakRead more